2013年9月10日星期二

långklänning

Hitta den perfekta Skirtini som passar dig





Jag tror att kvinnlighet och flirtiness av  klänningar  nätt skirtini baddräkter inte kan matchas av en string bikini! Japp, jag erkänner det. Du vet, det gjorde jag säkert ha min del av bikinis och kanske en eller två bikinis sträng när jag oerhört älskade min tjugoårsåldern.

B-U-T-T, kan damerna vi prata allvar? Det betyder kommit en viss tid i våra liv som du verkligen bör överväga att täcka upp lite mer när du inte att baddräkt och chef för stranden eller för det semester! Hej, låt oss inse det ... det är en "rätt till passage" i att du hade din tid i solen och det är dags att överväga en feminin och elegant skirtini baddräkt!

Om du ser mig på det sandstrand, kommer du förmodligen  bröllopsklänningar  se mig i en elegant skirtini baddräkt kör genom sanden och in i surf. Vad tycker du? Redo för en skirtini baddräkt? Jag! Gör upp dina egna sinnen om denna baddräkt.

没有评论:

发表评论