2013年9月5日星期四

klänningar stora storlekar

The Best Axelbandslös och Backless Bras



Du har äntligen hittat den perfekta bröllop, fest  klänningar  eller speciellt tillfälle klänning. Men, det är axelbandslös. Vad har du på dig under? Beroende på klänningen, behöver du en axelbandslös eller Backless behå. Men vilken?

Det är vad startade min ursprungliga sökandet efter den perfekta strapless behå - en klänning jag fick för ett bröllop. Det var axelbandslös. Så begav jag mig iväg till butikerna för att köpa en axelbandslös bra. Inte så lätt som jag trodde.

De behåar i min storlek var begränsade. Den axelbandslösa bras ännu mer så. De vackra axelbandslösa behåar - praktiskt taget obefintlig. Jag ville inte se ut som en mormor (heck, skulle min mormor inte burit någon av dem, hon gillade vackra behåar). Några av dem gled ner, andra hade inget stöd (förmodligen OK för mindre kvinnor, men inte om du har en stor byst).

Så, här är en samling ganska strapless, låg rygg, utan rygg (ingen baksida alls), push-up, plus size axelbandslösa och långrev eller bustier bh. Precis tinget för bröllop, axelbandslösa eller backless klänningar och toppar sommar. Och stannar de alla upp där de ska!

De Marie Jo AVERO strapless behå rocks! Detta  festklänningar  är den bh jag slutade köpa för att bröllop. Det är verkligen vacker, och det stannade upp hela dagen lång (trots värmen och fruktansvärda fuktighet).
Banden är dekorerade med applikationer tusenskönor (de är så vackra, du nästan inte har något emot om de visar). Där matchar blommor och spets på framsidan också. Det är allt smidigt, så ingenting visar igenom.


没有评论:

发表评论