2013年9月3日星期二

brudtärna klänning

A-Line Ömtåliga Beaded Broderi Aftonklänningar Billiga

  SEK1,952.87 | SEK1,120.72    Visa Produkt »
A-Line Ömtåliga ...
A-Line One-Shoulder Korta / Mini Chiffon Charmeuse Aftonklänningar Billiga

  SEK1146.23 | SEK963.29    Visa Produkt »
A-Line One-Shoulder Korta ...
 
Beige Mode Seed Pearl + Akryl Tre Lager Lång Halsband

  SEK119.99 | SEK53.72    Visa Produkt »
Beige Mode Seed Pearl + Akryl ...
Beach Stråhatt

  SEK222.00 | SEK199.51    Visa Produkt »
Beige Akryl + Seed Pearl + Legering ...


Lila klänningar gör kvinnor ser bra ut i sommar och höst


Jag älskar lila. Alla nyanser  klänningar  av det, och jag har ett oproportionerligt antal Wearables i den färgen. Det finns t-skjortor, byxor, toppar, hattar, och ja, klänningar. Det är inte bara det att jag gillar färgen, men det tycker jag också - det gör att jag ser riktigt bra ut.

Jag antar att om du har hittat det här objektivet, älskar du ha på sig denna underbara färg också ...

Om du vill lägga till i din (och min) samling, har jag samlat en rad fantastiska purpledresses för bildupplevelsen. Jag har valt ut en rad olika stilar och nyanser av lila att välja mellan, så vad din favorit kan vara, det ska vara här, från den ljusa färgen på boysenberries och plommon hela vägen till den djupa intensitet du se på mörka aubergine .

Jag har också inkluderat några artiklar i en ljusare nyans, som lavendel, eller boysenberry glass. Det är en del av skönheten i denna färgspektrum - du kan mixa och maxa de olika nyanser och det hela ser riktigt cool och smickrande.

I själva verket är detta en sak som Billiga Balklänningar jag finner särskilt coolt om min favoritfärg! Det gör de flesta av oss ser bra ut. Det kan mycket väl vara anledningen till att det är en färg av kungligheter och dignitärer. Så sätt igång och kliver ut i stil ... med en av dessa fantastiska klänningar hittar du nedan!

没有评论:

发表评论