2013年8月29日星期四

baddräkt stora storlekar



A-Line Lyx Strapless Bröllopsklänningar 2012

  SEK2,252.87 | SEK1,506.69    Visa Produkt »
A-Line Lyx Strapless...
A-Line Sweetheart Satin Flool Längd Blomma Flicka Klänningar

  SEK559.73 | SEK458.98    Visa Produkt »
A-Line Sweetheart Satin ...
 
Kortärmad Strapless Yoga Kläder

  SEK299.99 | SEK140.47    Visa Produkt »
Kortärmad Strapless Yoga Kläder ...
Ärmlös Väst Åtsittande Sportkläder

  SEK292.00 | SEK140.47    Visa Produkt »
Ärmlös Väst Åtsittande Sportkläder ...

Lång överkropp Tankini Billiga Balklänningar baddräkter
Liksom många kvinnor, måste 11111111111 jag erkänna att Swimsuit 1 Season är min minst favorit årstid. Detta beror delvis på det faktum att jag är 5 '11 "och tycker att det är oerhört svårt att hitta badkläder som passar min hög torso ett stycke kostymer är helt enkelt inte tillräckligt lång för mig:. Axelremmarna är så snäva att de tvingar mig att böja mig och kopparna faller flera inches kort av var de ska vara. jag ber om ursäkt för det visuella som måste ge dig! en lösning för några höga kvinnor kan vara att idrotten en Itsy Bitsy teeny pytteliten gul polka dot bikini eller annan minimalistisk klädsel . ha fött fyra barn, min mage-Baring dagarna är sedan länge borta. Lyckligtvis finns det en kompromiss! Ange lång överkropp tankini! med en lång torso tankini baddräkt, kan kvinnor ha täckning i ett stycke samtidigt ha höjden flexibiliteten hos en tvådelad.

Lång överkropp tankinis är svåra att hitta i butikerna

Jag kan inte tänka mig något värre att göra än att tillbringa en hel lördag kör från butik till butik försöker på baddräkter som inte passar. De flesta butiker har ett utbud av ett stycke och alternativ bikini för standard-sized kvinna, men det är oerhört svårt för mig att gå in i en butik och hitta en lång torso tankini.

Tack och lov lever vi i en tid präglad av internet, och det finns många söta och sexiga lång överkropp tankini separerar nätet! Det kan vara lite läskigt att köpa en baddräkt på nätet eftersom du inte kan prova det på förhand, men de flesta återförsäljare erbjuder dimensionering diagram för att hjälpa dig hitta den perfekta passformen bara genom att ta några snabba mätningar själv.

Bröst: Mät runt den största delen av din byst.
Midja: Mät runt den smalaste delen av midjan (oftast nära naveln).
Höfter: (För Tankini bottnar) Mät runt den största delen av dina höfter

Du skulle kanske även kunna beställa festklänningar din långa övre torso tankini från din BH-storlek, så har det praktiskt också.

没有评论:

发表评论